Fredag-veckorna går så fort

Fredag igen, jag det känns så för så fort går tiden, tycker jag...😀
Jag har skickat mitt vecko sms till en ny vän, när vi arbetade ihop så gav hon mig goda råd som gjorde att jag mådde bättre, jag kallar henne min musa, och nu när hon har det tufft så vill jag finnas och visa att jag finns för henne när hon behöver mig.
I helgen blir det bara fix in för julen, så vi får släkt på besök.
Hur firar ni er jul? 
 
Jag vill även hinna med att stick pulsvärmana som jag håller på med till en av mina bästa vänner.
Här bild på de som jag gjort förut en med pärlor och en utan.
ag ska även sticka ett par efter det till en som gillar dem och fått en beställning.
Så idag blir det att handla pärlor till dem och se om jag kan hitta nytt garn, för den färgen börjar ta slut.
 
Men måste hämta paket som kommit och när allt det är klart ska jag göra "veckokollen". Det betyder att jag ska se hur min föräldrar mår.
 
I kväll ska jag titta på "På spåret" för idag är två med som jag väntat på Gry Forsell och Nyhets Jonas ska vara med, men jag tittar varje fredag när jag kan för det är ett program som jag tycker om.
 
Vad ska ni göra i kväll?
 
Ni får ha en trevlig fredag.
 
Millis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0