En kall Lucia- startar en ny vända med bloggen.

Idag är det Lucia och vintrigt Stockholm med minusgrader,  julen är i antågande 😀 och jag ska idag gå på julbord med jobbet. Så är det planeringen inför jul, så på lunchen åkte jag och fixade två julkappar, så nu är det tre kvar sen är jag klar. i år ska vi inte vara hemma på julafton, vi ska vara hos min syster med hela våran sida av släkten.
 
Granen får ute bli för att vi har katter som gillar att klättra i den och även att leka med dekorationen, men jag har hunnit få fram mina fultomtar och bakat jul godis med mina vänner och vi pratade om hur länge vi gjort det.och vi räknade ut att det är mer än 20år och vi ska fortsätta till vi inte orkare mer.
 
Mitt 2024 ska bli bra 😍
Jag kommer att börja mtt år med en resa till värmen i två veckor med min man och när vi kommer hem så ska jag börja ett nytt arbete. Jag tänker även börja med att blogga en gång om dagen.....Jag vill gärna berätta om vad som händer i mitt liv.
 
Detta var allt för idag 😁
 
Millis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0