Lätt att leva

Ja visst är det lätt att leva när solen skiner och det är vår i luften.
 
Man ska vara tacksam för saker i livet som ger en glädje, det behöver inte vara stora saker.
* Krokusen blommar
* Solen skiner
* Jag jobbar hemifrån.
Det är bara tre saker, men de ska man inte förringa. Jag känner mig glad och nöjd för vad jag fick gjort på jobbet idag.
 
Sen har jag kommit igång med promenaderna på lunchen varje dag, även det är skönt även om det tar emot när det blåser kalla vindar eller att kylan ligger på fel sida av strecket. Ja jag är en frys lort och jag gillar värme, så jag hoppas på en varm och fin sommar. 
Inte bara för min skulle även för de som inte kommer att kunna resa längre under sommaren utan blir hemma i sommar igen.
 
Lite av mina tankar och känslor.
Kram Millis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0