Idag är det inte bara grått utan lätt regn

Hej på er,
 
Ännu en dag som jag känner mig glad, vaknade med en känsla av förkylning och en fruktansvärd huvudvärk, den höll i sig till efter lunchen.
 
För på lunchen tog jag en promenad i regnet och det fick huvudvärken att släppa TOPPEN.
Det är skönt att höra hur dropparna slår mot paraplyet och ro givande med tystnade som kommer med regnet och den friska luften. Det ger mig ett lugn.
 
Eftermiddagen gick i tecknet att jobba och få undan lite av det som jag hinner utan att stress.
Men jag mår fortfarande bra i själen, vilket gör mig glad.
 
Jag har börjat läsa "Lyssna" på en bok: Jag kan ha fel med Björn Nattiko Lindeblad.
Det ska bli spännande och det jag hunnit höra innan jag stängde ner efter jobbet är det en tank värd bok. Det är både modigt och spännande för en person som jag " Kontrollbehovs person". Men jag kankske kan bli modigare.
 
Nu är det dags att laga middag till mig och familjen. Får se om det blir en kvälls promenad med min käre man.
 
Tack för att ni tittade in.
Millis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0