Fredag och sol

Ser underbart ut sol och varmt, men en titt genom fönstret är kan ge en falsk bild.
Det är en fin dag men ändå kallt, för mig som inte tycker om kyla, så blir den inte så bra som jag skulle vilja.
Idag jobbar jag halvdag, ska förbi kontoret och hämta en almanacka och sedan är det dags för nya naglar. 
Det känns som om våren försöker komma igång, men en klok kvinna som jag arbetat med sa alltid, det ska komma tre backslag innan våren kommer.
Så är det här det första för i år? Jag hoppas det, så är det bara två kvar. Den kvinnan är en av de kvinnor som jag ser upp till.
 
 
Nu tänker jag äta en lunch innan jag avslutar mitt arbeta efter lunchen för att börja min eftermiddag.
 
Ha en under bar helg och njut av tiden som du har
 
Millis
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0