Ännu en mulendag

Hoppas ni får en bra dag,
 
Det har jag haft fram til nu och planerar att dagens ska fortsätta så.
 
Det är en dag med mycket jobb och en kort vecka. 
 
Påsken blir som det har varit i över ett år nu, "lite annorlunda". Men mina sysers barn kommer och ska leta ägg i trädgården som de alltid har gjort, så det blir samma, samma. 
 
Sedan blir fikan ute också det som vanligt för vi firar påsken med
1. Leta ägg ute
2. Fika i trädgården
3. Så middag med bara närmaste familjen ( Det är pga Corona).
 
Men under påskhelgen ska jag hinna måla om i ett rum och många promenader för det är avkopppling för mig.
 
Hur firar ni påsken i år?
 
Nu ska jag tillbaka till jobbet.
 
Tack för att du tittade in.
Millis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0